Нова філософія комунікацій на озброєнні мас-медіа УГКЦ. Друк

 

Важливу роль в ефективності комунікацій відіграє розробка комунікаційної стратегії, яка дає можливість існувати в мас-медійному просторі. Одним із сучасних методів ефективної та швидкої передачі інформації є цифровий світ, так званий «веб 2.0», який дозволяє постійно тримати руку на пульсі подій і співпрацювати з суспільними мас-медіа.

Прес-секретарі усіх єпархій УГКЦ ознайомилися з головними принципами та засадами комунікаційної стратегії від експертів консалтингової компанії «pro.mova» Вікторії Бриндзи та Олега Розвадовського.

Семінар-тренінг, який відбувся 1-2 травня в Унівській Лаврі, що на Львівщині, входить до програми деталізованого плану «Дорожньої карти» першочергових кроків розвитку соціальної комунікації УГКЦ. Така зустріч для прес-секретарів проводиться уже вчетверте, організувала її Митрополича Комісія у справах комунікації, метою якої є активізувати діяльність єпархіальних прес-служб.